VANLIGA FRÅGOR

Vi hjälper dig gärna med att besvara dina frågor. Men du kanske blir glad över att hitta svaret på din fråga här.

Ta reda på mer i våra vanligaste frågor nedan.

 

HITTAT DU INTE SVARET PÅ DON FRÅGA? 

Du är alltid välkommen att kontakta oss på kundservice@hummelsport.se.

BESTÄLLNINGAR

Jag har gjort en beställning, men har inte fått någon orderbekräftelse – har min order godkänts?
Kan jag ändra på en beställning som jag har gjort?

LEVERANS

MIN BESTÄLLNING VERKAR VARA FÖRSENAD—VAD KAN JAG GÖRA?
Hur lång tid tar leveransen?
Kan jag spåra min leverans?

RETURER

Hur returnerar jag min beställning?
Hur lång tid tar det innan jag får min återbetalning?
Vad gör jag om jag har köpt en vara på rea och behöver en annan storlek, men reapriset gäller inte längre?
JAG KÖPER EN PRESENT-HUR KAN JAG RETURNERA DEN?
Kan jag returnera en vara och istället för en återbetalning få en bytesvara?
Det är fel på min produkt – vad ska jag göra?

BETALNING

Jag har problem i kassan – vad kan jag göra?
Var kan jag lösa in min rabattkod?

RABATTKODER & PRESENTCHECKAR

Hur använder jag en rabattkod?
Varför fungerar rabattkoden inte?
Kan jag kombinera olika rabattkoder?
Kan rabattkoder användas för varor till nedsatt pris?
Jag använde en rabattkod när jag beställde och nu vill jag lämna tillbaka varan – får jag en ny rabattkod?
Jag har redan slutfört mitt köp – kan jag använda min rabattkod?
Kan jag köpa en presentcheck som gäller i hummels webbutik?

ÖVRIGT

Kan ni tala om huruvida ni får tillbaka en vara i lager?
Jag köpte nyligen en vara i er webbutik som reas nu – kan mellanskillnaden återbetalas?