VANLIGA FRÅGOR

Vi hjälper dig gärna med att besvara dina frågor. Men du kanske blir glad över att hitta svaret på din fråga här.

Ta reda på mer i våra vanligaste frågor nedan.

 

BESTÄLLNINGAR

Jag har gjort en beställning, men har inte fått någon orderbekräftelse – har min order godkänts?
Kan jag ändra på en beställning som jag har gjort?

LEVERANS

Kan jag spåra min leverans?
MIN BESTÄLLNING VERKAR VARA FÖRSENAD—VAD KAN JAG GÖRA?
Hur lång tid tar leveransen?

RETURER

Hur returnerar jag min beställning?
VAD ÄR RETURGEBYRET?
Hur lång tid tar det innan jag får min återbetalning?
JAG KÖPER EN PRESENT-HUR KAN JAG RETURNERA DEN?
Det är fel på min produkt – vad ska jag göra?
Kan jag returnera en vara och istället för en återbetalning få en bytesvara?
Vad gör jag om jag har köpt en vara på rea och behöver en annan storlek, men reapriset gäller inte längre?

BETALNING

Var kan jag lösa in min rabattkod?
Jag köpte nyligen en vara i er webbutik som reas nu – kan mellanskillnaden återbetalas?
Jag har problem i kassan – vad kan jag göra?

RABATTKODER & PRESENTCHECKAR

Kan jag kombinera olika rabattkoder?
Kan jag köpa en presentcheck som gäller i hummels webbutik?
Kan rabattkoder användas för varor till nedsatt pris?
Jag använde en rabattkod när jag beställde och nu vill jag lämna tillbaka varan – får jag en ny rabattkod?
Jag har redan slutfört mitt köp – kan jag använda min rabattkod?
Varför fungerar rabattkoden inte?
Hur använder jag en rabattkod?

ÖVRIGT

KONTAKTA OSS